Spor Toto Süper Lig ekiplerinden Sivasspor'da, futbolcular günü dinlenerek geçiriyor.
Ligde dün sahasında Çaykur Rizespor'u 3-1 mağlup eden kırmızı-beyazlı ekipte, teknik direktör Roberto Carlos, futbolculara bir gün izin verdi.
Sivasspor, Ziraat Türkiye Kupası 5. turunda 19 Aralık Perşembe saat 14.30'da Spor Toto 2. Lig Kırmızı Grup ekiplerinden Nazilli Belediyespor ile sahasında oynayacağı maçın hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek. - Sivas
Son Dakika › Spor › Sivasspor'da İzin Günü - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.