Spor Toto 3. Lig 3. Grup takımlarından Diyarbakırspor'da
futbolcular kararlarını değiştirip bu deplasman maçına gitti.
İdmanlara çıkmayan ve deplasmanda oynayacakları Darıca Gençler Birliği maçına gitmeme kararı alan Diyarbakırspor'lu futbolcular ani kararla uçakla İstanbul'a ordanda karayolu ile Kocaeline geçecek. Takım kaptanı Ali Yıldırım, "Artık yaşadığımız olumsuzluklar nedeniyle ne yapacağımızı şaşırdık. Çünkü haklıyız. Bu hafta bir tek idman yaptık, arkadaşlarımla bu deplasman maçına gitmeme kararı da almıştık. Fakat son anda ikna edildik ve bu maçımıza gitme kararı aldık. Bizlerde olumlu gelişmelerin yaşanmasını istiyoruz. Bu maçımızda elimizden geleni yapacağız Nüfusu 2 milyona yakın bir ilin köklü kulübünü bu hale getirenler utansın. Kimsenin Diyarbakırspor taraftarlarını üzmeye hakkı yoktur" dedi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Spor › Spor Toto 3.lig - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.