Turgutluspor'dan Tepki - Son Dakika
Son Dakika Logo

Turgutluspor'dan Tepki

Turgutluspor\'dan Tepki
30.08.2013 17:01

Turgutluspor Başkanı Burçin Ayarcı, Futbol Federasyonu'nun U-17 ve U-19 takımlarını Elit Akademi Ligi'ne almamasına ve U-18 kategorisinin de iptal edilmesine tepki gösterdi.

Turgutluspor Başkanı Burçin Ayarcı, Futbol Federasyonu'nun U-17 ve U-19 takımlarını Elit Akademi Ligi'ne almamasına ve U-18 kategorisinin de iptal edilmesine tepki gösterdi.

Geçen sezon U-17 ve U-18 kategorilerinde elit akademide yer aldıklarını hatırlatan Başkan Ayarcı, "Tesis kriterlerini yerine getirdik. Antrenör, futbolcu kalitemiz ligler için yeterli" diye konuştu. "Milli takımlara futbolcu gönderiyoruz ama elit liglerde yokuz" diyen Başkan Ayarcı, şöyle devam etti:

"U-18 için kadro oluşturduk ama lig son dakika değişikliğiyle kaldırıldı. Şimdi bu futbolcuları yollamak zorundayız. Alt yapıda elit liglerde yer almayı umduğumuz için sezon başında A-2 Ligi'ne katılmadık. Mağduruz. Federasyon Başkanı Yıldırım Demirören'e faks çekeceğiz." - Turgutlu

Kaynak: DHA

Son Dakika Spor Turgutluspor'dan Tepki - Son Dakika


Advertisement