Hayallerimiz buraya kadarmış! A Milli Takımımız Dünya Kupası'na veda etti
Son Dakika Logo
20.06.2026 08:05
Twitter'da Paylaş Facebook'da Paylaş WhatsApp'da Paylaş

Hayallerimiz buraya kadarmış! A Milli Takımımız Dünya Kupası'na veda etti

A Milli Futbol Takımımız 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu ikinci maçında Paraguay'a 1-0 kaybetti. Ay-yıldızlılar bu sonuçla birlikte gruptan çıkma şansını kaybederek turnuvaya veda etti. Haberin devamını okumak için tıklayın.

Sizin düşünceleriniz neler ?

    Yorumlar (23)

  • Ferhat Demirel Ferhat Demirel:
    Bayrak aşkı ile oynayacak milli takım görmek ümidiyle..... 2 0 Yanıtla
  • Metin şen Metin şen:
    adını sanını duymadığımız 200 bin nüfuslu ülke puan alıyor.Bizimkiler yine dünyada ilkleri yapıyorlar.Puan yok .Gol yok.Dünya kupasının en erken golü 1 0 Yanıtla
  • Güçlü APAYDIN Güçlü APAYDIN:
    senin takım değerinin çeyreği etmediği takımlara yenildin , bir değil iki değil hep böyle. insan biraz utanır 1 0 Yanıtla
  • 149614 149614:
    Olmayacağını en baştan anlamak gerekiyordu. Şimşir denen futbol bilen oyuncuyu almazsan böyle olur. 1 0 Yanıtla
  • Uğur Kart Uğur Kart:
    SAÇLAR ŞEKİL TATİL BAŞLAR BODRUM ÇEŞME AKALIM GECELERE 0 0 Yanıtla
  • HASAN ASLAN HASAN ASLAN:
    Yine bize hasret, yine bize hüsran. 0 0 Yanıtla
  • Barış Aksoy Barış Aksoy:
    Gelmiş,geçmiş olsun. Fazla büyütmemek lazım bu gibi olayları...Heyecan kısa oldu sadece 0 0 Yanıtla
  • Adem Yurttas Adem Yurttas:
    Öğle demeyin kupa alacak bu oyuncular hepsine bı paşabahçe kupası yazık emeklere 0 0 Yanıtla
  • E. A. E. A.:
    olsun sizin daha çıkacak çok reklamlarınız aman şey maçlarınız var önünüzde 0 0 Yanıtla
  • Yunus İlkhan Yunus İlkhan:
    azıcık gururları varsa milli takımı bıraksın hepsi 0 0 Yanıtla
SonDakika.com'da yer alan yorumlar, kullanıcıların kişisel görüşlerini yansıtır ve sondakika.com'un editöryal politikası ile örtüşmeyebilir. Yorumların hukuki sorumluluğu tamamen yazarlarına aittir.
Advertisement