Söğüt'te Gaziler Günü kutlandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Söğüt'te Gaziler Günü kutlandı

Söğüt\'te Gaziler Günü kutlandı
19.09.2019 14:55

Bilecik'in Söğüt ilçesinde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

Bilecik'in Söğüt ilçesinde 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla tören düzenlendi.

Törene Söğüt Kaymakamı Murat Öztürk, Söğüt Belediye Başkanı İsmet Sever, gaziler ve vatandaşlar katıldı. Saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı'nın okunmasının ardından başlayan tören, Atatürk Anıtı'na Söğüt Belediye Başkanlığı tarafından çelenk sunulmasıyla devam etti. Buradaki program ilçe mezarlığında şehitlerin kabirlerine çiçek bırakılmasının ardından sona erdi. - BİLECİK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yaşam Söğüt'te Gaziler Günü kutlandı - Son Dakika


Advertisement