Şuhutlu orman ekipleri Manavgat yangınından ilçeye döndü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Şuhutlu orman ekipleri Manavgat yangınından ilçeye döndü

Şuhutlu orman ekipleri Manavgat yangınından ilçeye döndü
11.08.2021 10:50  Güncelleme: 10:53

Antalya'nın Manavgat ilçesinde günler süren orman yangınında müdahale eden Şuhutlu ormancılar ilçeye döndü.

Antalya'nın Manavgat ilçesinde günler süren orman yangınında müdahale eden Şuhutlu ormancılar ilçeye döndü.

Şuhut Orman İşletme Şefliği'nde görevli olan 4 kişiden oluşan ekip, orman yangını söndürme çalışmalarına katılmak için Manavgat'a gitmişti. Zorlu şartlar altında söndürme çalışmalarına katılan orman işletme şefliği ekipleri yangının kontrol altına alınması ile birlikte evlerine döndü. - AFYONKARAHİSAR

Kaynak: İHA

Son Dakika Yaşam Şuhutlu orman ekipleri Manavgat yangınından ilçeye döndü - Son Dakika


Advertisement