İl Emniyet Müdürü Saadettin Akgüç, "10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü" dolayısıyla kentte görev yapan basın mensuplarıyla öğle yemeğinde bir araya geldi.
Tatvan Polis Kampı'nda düzenlenen yemek programında konuşan Akgüç, kentte görev yapan gazetecilerin zor şartlar altında Bitlis'i en iyi şekilde tanıtmaya çalıştığını ifade etti.
Basın mensuplarının gününü kutlayan Akgüç, gazetecilere çalışmalarında başarı diledi.
Yemeğe, Tatvan Emniyet Müdürü Hikmet Başer'de katıldı. - Bitlis
Son Dakika › Yerel › 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Günü' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.