Batman İl Sağlık Müdürü Dr. İhsan Bodakçi, 112 Acil Servis hatlarına günde 3 bin asılsız ihbar geldiğini vurguladı.
Batman İl Sağlık Müdürü Dr. İhsan Bodakçi, 112 Acil Servis hattına gelen asılsız ihbarlarla ilgili açıklamalarda bulundu. Kentte, hergün yaklaşık 3 bin asılsız ihbar aldıklarını ve bunun ciddi anlamda iş gücü kaybına neden olduğunu vurgulayan Bodakçi, vatandaşlardan bu konuda duyarlılık göstermelerini istedi. - BATMAN
Son Dakika › Yerel › 112'ye Günde 3 Bin Asılsız İhbar Geliyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.