Gaziantep'te 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla öğretmenler için belediye otobüsleri ve tramvaylar ücretsiz olacak.
Büyükşehir Belediyesinden yapılan yazılı açıklamaya göre, sanayi, ticaret, turizm ve kültür kenti Gaziantep'in eğitimde de istenilen başarıyı yakalaması için gerekli desteği veren Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin, 24 Kasım Öğretmenler Günü dolayısıyla tramvay ve otobüsleri öğretmenlerin ücretsiz kullanması için talimat verdi.
Ulaşım Planlama ve Raylı Sistemler Daire Başkanlığı, yarın öğretmenlerin belediye otobüsleri ve tramvaylara ücretsiz binebileceğini bildirdi.
Son Dakika › Yerel › Gaziantep'te Öğretmenler Gününde Öğretmenler İçin Ücretsiz Ulaşım - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.