Bursa'da, 6 asırlık Tarihi Irgandı Köprüsü'nde 'yansıtma' konulu fotoğraf sergisi açıldı.
Bursalı fotoğraf sanatçısı Rabia Özışık'ın açtığı serginin açılışına AK Parti Bursa Milletvekili Canan Candemir Çelik ve Yıldırım Belediye Başkanı Özgen Keskin de katıldı. Fotoğraflarıyla beğeni toplayan Rabia Özışık, "2006'da fotoğraf çekmeye başladım. Bu fotoğrafları kimseden yardım almadan kendi kendimi geliştirerek ve araştırarak 'yansıtma' kullanarak çektim. Bu yansıtmaların fotoğraf karelerinde hoş durduğunu fark ettim" dedi.
Serginin bir hafta boyunca sanatseverlere açık olacağı bildirildi. - BURSA
Son Dakika › Yerel › 6 Asırlık Köprü Sanatın Merkezi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.