Adanalılar, 2022'yi kebap yiyerek uğurladı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Adanalılar, 2022'yi kebap yiyerek uğurladı

Adanalılar, 2022\'yi kebap yiyerek uğurladı
01.01.2023 10:38  Güncelleme: 10:45

Adanalılar, 2022 yılının son günü kebapçıları doldurdu.

Adanalılar, 2022 yılının son günü kebapçıları doldurdu.

Adana'da vatandaşlar 2022 yılının son günü kebapçılara akın etti. Kentte hizmet veren Cihangir Kebap'ta 31 Aralık akşamı için rezervasyon alınırken gece için boş masa kalmadı. Vatandaşlar yılın son gününde aileleriyle birlikte kebap yedi.

Kebapçı Cihangir Korkmaz, boş masaları kalmadığını belirterek, "Birkaç gündür rezervasyonlar yapıldı. Tüm şubelerimizde de durum bu şekilde. Adanalılar yeni yılda da kebaptan vazgeçemedi. Bu durumdan memnunuz teşekkür ediyoruz" dedi. - ADANA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Adanalılar, 2022'yi kebap yiyerek uğurladı - Son Dakika


Advertisement