Ağaç Budarken Düşen Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağaç Budarken Düşen Genç Hastanelik Oldu

Ağaç Budarken Düşen Genç Hastanelik Oldu
15.01.2017 15:31

Samsun’da ağaç budarken düşen genç hastanelik oldu.

Samsun'da ağaç budarken düşen genç hastanelik oldu.

Olay, Samsun'un Çarşamba ilçesi Yeşilova Mahallesinde meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, evinin bahçesinde bulunan çam ağacına çıkarak yanındaki hurma ağacının dallarını budamak isteyen 24 yaşındaki Selami Ö., yere düştü. 112 Acil Servis ekipleri tarafından ambulansla Samsun Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Selami Ö. tedavi atına alındı. Jandarma olayla ilgili soruşturma başlattı. - SAMSUN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Ağaç Budarken Düşen Genç Hastanelik Oldu - Son Dakika


Advertisement