Ağrı'da Hastane İnşaatından Düşen İşçi Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Ağrı'da Hastane İnşaatından Düşen İşçi Öldü

03.05.2015 13:59

Ağrı'da hastane inşaatından düşen işçi, hayatını kaybetti.

Ağrı'da hastane inşaatından düşen işçi, hayatını kaybetti.

Alınan bilgiye göre, Fırat Mahallesi'nde Ağrı Suçatağı Devlet Hastanesi inşaatında çalışan 6 çocuk babası Abbas Başboğa (42), dengesini kaybederek, 8. kattan düştü.

Olay yerinde hayatını kaybeden Başboğa'nın cesedi, cumhuriyet savcısının incelemesi sonrası otopsi için Ağrı Devlet Hastanesi morguna kaldırıldı.

Hastane önüne gelen Başboğa'nın yakınları sinir krizi geçirdi.

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Ağrı'da Hastane İnşaatından Düşen İşçi Öldü - Son Dakika


Advertisement