Ağrı Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak, kent merkezinde yapımı devam eden okul inşaatlarında incelemelerde bulundu.
Başak, İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Cesim Gökçe, genel sekreter yardımcısı Ramazan Adsay ve emlak şube müdürü Nezir Sevim ile okul inşaatlarını gezdi.
Çalışmalar hakkında bilgi alan Başak, okulların en kısa sürede tamamlanarak eğitime hazır hale getirileceğini belirtti. Başak, ilçelerde de yapımı devam inşaatları sık sık denetlemeye gittiğini kaydetti. - Ağrı
Son Dakika › Yerel › Ağrı Milli Eğitim Müdürü Başak, Okul İnşaatlarını İnceledi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.