Aksaray Hüseyin Cahit Korkmaz Anadolu Sağlık Meslek Lisesine "Kalite Teşvik Ödülü" verildi.
Liseden yapılan yazılı açıklamada; okulun, Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı'nın katılımıyla Ankara Başkent Öğretmenevi'nde düzenlenen törende Kalite Teşvik Ödülü'ne layık görüldüğü belirtildi.
Lisede son yıllarda yaşanan öğrenci, veli ve öğretmen iş birliğinden dolayı kalitenin arttığı ifade edilen açıklamada, şunlar kaydedildi:
"Bu kapsamda okulumuz, Milli Eğitim Bakanlığının Strateji Geliştirme Başkanlığınca görevlendirilen komisyon tarafından Kalite Teşvik Ödülü'nü aldı. Okul yönetimi olarak amacımız; eğitimde kalite standartlarını yükselterek, Aksaray'da meslek liseleri içerisinde öncelikli tercih edilen okul olmaktır." - Aksaray
Son Dakika › Yerel › Aksaray Sağlık Meslek Lisesi'ne 'Kalite Teşvik Ödülü' - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.