24. Vergi Haftası Kutlamaları, Konya'nın Akşehir ilçesinde çeşitli etkinliklerle başladı.
Vergi Haftası Kutlamaları ilk olarak Cumhuriyet Meydanı'ndaki Atatürk Anıtı'na çelenk konulmasıyla başladı. Anıttaki etkinliğe, Akşehir Vergi Dairesi Müdürü Gültekin Erdoğmuş, vergi dairesi idarecileri ve personeli katıldı. Etkinlikler kapsamında heyet, Akşehir Kaymakamı Ali Dursun ve Akşehir Belediye Başkanı Abdülkadir Oğul'u makamında ziyaret etti. Vergi Dairesi Müdürü Erdoğmuş, Kaymakam Dursun'a ve Başkan Oğul'a kutlamalar ve çalışmalar hakkında bilgi verdikten sonra çiçek takdim etti. Vergi Haftası kutlamaları 3 Mart'a kadar çeşitli etkinliklerle sürecek. - KONYA
Son Dakika › Yerel › Akşehir'de 24. Vergi Haftası Kutlamaları Başladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.