Alaplı Belediye Başkanı Nevzat Çimenoğlu, belediye ekiplerince cadde ve sokaklarda bahar temizliğine başlandığını bildirdi.
Çimenoğlu, yaptığı yazılı açıklamada, kış mevsiminden ve altyapı çalışmalarından dolayı kirlenen yolların ekipler tarafından tazyikli suyla yıkandığını belirtti.
Çöp konteynerleri ve çevrelerinin yıkanarak ilaçlanacağını ifade eden Çimenoğlu, şunları kaydetti:
"Tepeköy Mahallesi'nden başlanan temizlik çalışmaları tüm yolları kapsayacak şekilde devam ediyor. Vatandaşlarımızdan da çöplerini çöp konteynerlerine atmalarını, çevresine hafriyat ve çöp dökmemelerini, park ve bahçelerimizin temiz tutulmasını özellikle rica ediyorum. Çevremizi nasıl görmek istiyorsak, yararlandıktan sonra da öyle bırakmak hepimizin görevi olduğunu düşünüyorum." - ZONGULDAK
Son Dakika › Yerel › Alaplı Belediyesi'nden Bahar Temizliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.