Anjiyo Olacaktı, Kalp Krizinden Öldü - Son Dakika
Son Dakika Logo

Anjiyo Olacaktı, Kalp Krizinden Öldü

Anjiyo Olacaktı, Kalp Krizinden Öldü
12.02.2013 10:11  Güncelleme: 10:05

Saruhanlı'da bir kişi sağlık sorunu nedeniyle anjiyo olmak için hastaneden randevu aldığı günün öncesi, kalp krizinden hayatını kaybetti.

Saruhanlı İlçesinde bir kişi sağlık sorunu nedeniyle anjiyo olmak için hastaneden randevu aldığı günün öncesi, kalp krizi geçirerek hayatını kaybetti.

Edinilen

bilgiye göre, ilçeye bağlı Dilek Beldesinde yaşayan Ali Doğan (61), anjiyo olmak için Manisa'daki bir hastaneden randevu aldı. Doğan, randevu gününe bir gün kala evinde fenalaştı. Saruhanlı Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Doğan'ın, kalp krizi geçirerek öldüğü tespit edildi. Doğan'ın cenazesi toprağa verilmek üzere hastaneden alınarak Dilek beldesinde götürüldü. - MANİSA

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Anjiyo Olacaktı, Kalp Krizinden Öldü - Son Dakika


Advertisement