Ankara Emniyet Müdürlüğü, 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla toplumsal farkındalık oluşturmak ve vatandaşları bilgilendirmek için Yenimahalle'deki bir AVM'de stant kurdu.
Ankara Emniyet Müdürlüğü Narkotik Suçlarla Mücadele Şubesi ekiplerince 26 Haziran Dünya Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü dolayısıyla vatandaşları bilgilendirmek adına Yenimahalle'de yer alan bir AVM'de stant kuruldu. Etkinlikte polisler, uyuşturucu maddelerin zararları, bağımlılıkla mücadelede neler yapılması gerektiği ve karşılaştıkları şüpheli durumlarda nasıl davranmaları gerektiği konusunda vatandaşları bilgilendirdi. - ANKARA
Son Dakika › Yerel › Ankara'da Uyuşturucu ile Mücadele Etkinliği - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.
Sizin düşünceleriniz neler ?