Antakya Belediye Başkanı Savaş'tan "Noel Bayramı" Mesajı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Antakya Belediye Başkanı Savaş'tan "Noel Bayramı" Mesajı

22.12.2012 15:25

Antakya Belediye Başkanı Lütfü Savaş, yayımladığı mesajda Hristiyan vatandaşların Noel Bayramını kutladı.

Antakya Belediye Başkanı Lütfü Savaş, yayımladığı mesajda Hristiyan vatandaşların Noel Bayramını kutladı.

Başkan Savaş, mesajında Antakya'nın asırlardır farklı medeniyetlere ve inanışlara ev sahipliği yapmış, üç semavi dinin mensuplarının tarihten günümüze barış, kardeşlik ve hoşgörü içinde bir arada yaşadığı bir kent olduğunu bildirdi.

Noel Bayramının Hristiyan vatandaşlar için özel günlerden biri olduğunu ifade eden Savaş, şunları kaydetti:

"Toplumumuzun farklı inanç mensubu tüm kesimlerine tarihsel birlikteliğimizi ve kardeşlik bağlarımızı sıcak duygular ile bir kez daha anımsatan bu özel günler, birlik ve beraberliğimize daha da ivme kazandıran coşku dolu günlerdir. Noelin, Hristiyan vatandaşlarımız için ifade ettiği coşku ve sevinci içtenlikle paylaşıyor, insanlık aleminin huzuru ve barışı için yapılacak dualara gönülden katılıyorum. Bu vesileyle tüm Hristiyan hemşehrilerimin Noel Bayramını kutluyor, en derin sevgi ve selamlarımı sunuyorum."

Muhabir: Emin Sansar/ Salim Taş

Yayıncı: Ali Güreli - HATAY

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Antakya Belediye Başkanı Savaş'tan 'Noel Bayramı' Mesajı - Son Dakika


Advertisement