Cumhurbaşkanı Erdoğan, Cumhurbaşkanlığı Sarayı'nda ilk iftarını şehit yakınları ve gaziler ile birlikte yaptı.
İftar Programına, Başbakan Ahmet Davutoğlu, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı Ayşenur İslam, Bakanlık Yetkilileri, Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı tarafından seçilen İl Müdürleri katılırken, Aile ve Sosyal Politikalar Erzurum İl Müdürü Sedat Abdulhakimoğulları da programa katılan yöneticiler arasında yer aldı. Programa ayrıca çok sayıda şehit ve gazi yakını katıldı. - ERZURUM
Son Dakika › Yerel › Asp İl Müdürü Abdulhakimoğulları, Cumhurbaşkanlığı İftar Yemeğine Katıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.