Atık Su Tesisinde Son Aşamaya Gelindi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Atık Su Tesisinde Son Aşamaya Gelindi

Atık Su Tesisinde Son Aşamaya Gelindi
28.06.2012 11:16

Çanakkale'nin Biga ilçesine bağlı Karabiga beldesinde geçen yıl yapımına başlanan atık su arıtma tesisinde son aşamaya gelindi.

Çanakkale'nin Biga ilçesine bağlı Karabiga beldesinde geçen yıl yapımına başlanan atık su arıtma tesisinde son aşamaya gelindi.

Karabiga Belediye Başkanı Muzaffer Karataş, "Geçen yıl yapımına başladığımız ve bu yıl içerisinde faaliyete geçmesi planlanan atık su arıtma tesisimizin inşaasında sona yaklaşıldı. 3 adet terfi istasyonu ve kanalizasyon şebekesi çalışmalarının tamamlandığı tesiste, terfi istasyonlarının dış cephe boyaları da yapıldı" dedi.

Karataş, "Beldemizin güzelleşmesi ve daha modern hale kavuşması için bütün imkanları kullanarak elimizden geleni yapıyoruz. Maksadımız beldemizin her konuda gelişmesi ve halkımızın rahat etmesidir" diye konuştu. - ÇANAKKALE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Atık Su Tesisinde Son Aşamaya Gelindi - Son Dakika


Advertisement