Atık Yağ Toplayan Öğrenciler Ödüllendirildi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Atık Yağ Toplayan Öğrenciler Ödüllendirildi

Atık Yağ Toplayan Öğrenciler Ödüllendirildi
06.06.2013 12:17

Çevre Günü etkinlikleri çerçevesinde Tekirdağ Belediyesi Çevre Müdürlüğü ve Ezici firmasının desteğiyle Hüseyin Pehlivan İlköğretim Okulu İzcilik Kulübü öğrencileri arasında öğretmenleri Meral İşbilen önderliğinde kasım ayında başlatılan atık yağ...

Çevre Günü etkinlikleri çerçevesinde Tekirdağ Belediyesi Çevre Müdürlüğü ve Ezici firmasının desteğiyle Hüseyin Pehlivan İlköğretim Okulu İzcilik Kulübü öğrencileri arasında öğretmenleri Meral İşbilen önderliğinde kasım ayında başlatılan atık yağ toplama yarışması sona erdi.

Yarışma sonunda bin 54 kilogram atık yağ toplanırken Deniz Yalçınkaya 1., Ayberk elmas 2., Atakan Aydın da 3. oldu. Okul bahçesinde Tekirdağ Belediye Başkanı Op. Dr. Adem Dalgıç ve Belediye Gençlik Spor Kulübü Başkanı Ali Kılıç'ın da katılımıyla yapılan ödül töreninde Belediye Başkanı Adem dalgıç tarafından dereceye giren öğrencilere bisiklet ve mp3 çalar hediye edildi.

Öğrenciler tarafından çevreyle ilgili şiirlerin de okunduğu törende konuşan Belediye Başkanı Adem Dalgıç

"Çevreye duyarlılığınızdan dolayı size teşekkür ediyorum. Daha güzel yaşanılabilir bir şehre destek verdiniz. Çok güzel bir ülkeye sahibiz,

ülkemizin havasını, doğasını hep birlikte korumalıyız. Çevremizi korursak daha güzel modern ferah bir Türkiye'de yaşayacağız." dedi.

(FA)

06.06.2013 12: 07: 49

TSI

NNNN - TEKİRDAĞ

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Atık Yağ Toplayan Öğrenciler Ödüllendirildi - Son Dakika


Advertisement