Aydın'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydın'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi

Aydın\'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi
09.11.2014 23:31

Didim'de mevlit yemeği yiyen 35 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Didim ilçesinde mevlit yemeği yiyen 35 kişi, gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastaneye başvurdu.

Alınan bilgiye göre, Efeler Mahallesi Kavala Caddesi'ndeki Ufuk Apartmanı'nın önünde okutulan mevlite gelen davetlilere tavuk, pilav, salata, ayran ve baklava ikram edildi.

Mevlit yemeğinden yiyen 80 kişiden 35'i bir süre sonra mide bulantısı şikayetiyle Didim Devlet Hastanesine başvurdu.

3'ü çocuk 35 kişi tedavilerinin ardından taburcu edildi. - Aydın

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Aydın'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi - Son Dakika


Advertisement