Aydın Rengarenk Görüntüye Kavuştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Aydın Rengarenk Görüntüye Kavuştu

Aydın Rengarenk Görüntüye Kavuştu
19.07.2014 10:04  Güncelleme: 10:23

Aydın Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanlığı ekipleri, kentte bulunan cadde, kavşak ve refüjlere mevsimlik çiçek ekimi çalışmalarına başladı.

Aydın Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanlığı ekipleri, kentte bulunan cadde, kavşak ve refüjlere mevsimlik çiçek ekimi çalışmalarına başladı.

Kenti daha yeşil ve rengarenk bir görüntüye kavuşturmak amacıyla çiçek ekimi çalışmalarına başladıklarını belirten Aydın Büyükşehir Belediyesi Kent Estetiği Daire Başkanı Tülay Küçükerol, ilk etapta ekimin Adnan Menderes Bulvarı, kavşaklar, karayolları, terminal alanı ve refüjlerde başlandığını ve önümüzdeki günlerde şehrin diğer noktalarında da devam edeceğini belirtti. Küçükerol, "Aydın'ın rengarenk bir görüntüye kavuşması için ekiplerimizle yoğun bir çalışma içerisindeyiz. Kadife, begonya, vinca türü çiçeklerimizle etap etap Aydın'ı rengarenk yapacağız" diye konuştu. - AYDIN

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Aydın Rengarenk Görüntüye Kavuştu - Son Dakika


Advertisement