Başbakanlık Basın-Yayın ve Enformasyon Adana İl Müdürlüğüne Mustafa Keleş atandı.
Görevine başlayan Keleş, Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde; Giresun, Nevşehir ve Ankara merkez ve ilçelerinde öğretmen olarak çalıştı. Sosyal Hizmetler (SHÇEK) Nevşehir İl Müdürlüğü görevinde bulundu, çeşitli sivil toplum kuruluşlarında başkanlık yaptı
ve yönetim kurullarında görev aldı.
Ayrıca mesleki çalışma ve araştırma yapmak üzere Avusturya'da bulundu. 1998 yılında devlet memurluğu görevinden ayrıldı. Özel sektörde Ankara'da inşaat, mobilya ve tohumculuk alanlında faaliyet gösteren şirketler grubu kurdu ve genel müdürlüğünü yaptı.
Mustafa Keleş, 23 Mart 2012 tarihinde tekrar devlet memurluğu görevine atandı. - ADANA
Son Dakika › Yerel › Basın-Yayın ve Enformasyon Adana İl Müdürlüğüne Keleş Atandı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.