Başiskele Belediyesi Park ve Bahçeler Müdürlüğü seralarında Kasım aylarında dikilecek ağaçlar için stok oluşturmaya başladı.
Başiskele Belediyesi vatandaş odaklı yaptığı hizmetlerin yanı sıra doğaya karşı olan sorumluluklarını da en iyi şekilde yerine getiriyor. Park ve Bahçeler müdürlüğü ekipleri kendi bünyelerindeki serasında dikilmek üzere süs bitkileri yetiştiriyor. Aşılama yöntemi ile yetiştirilen bitkiler park alanlarına ve yeşil alanlara ekilecek. Özellikle yapılan yol açımı, taş duvar benzeri çalışmalarda yolda kalan ağaçlar yerlerinden sökülerek Park ve Bahçeler Müdürlüğü'nde toprakla buluşturularak dikim zamanı ihtiyaç duyulan başka yerlere nakilleri yapılıyor. - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Başiskele Belediyesi Seralarında Üretim Sürüyor - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.