Küçükçekmece Belediye Başkanı Temel Karadeniz, Ramazan Bayramı dolayısıyla belediye personeli ile bayramlaştı.
Belediye binası yemekhanede geniş bir katılımla gerçekleşen bayramlaşma programına, Temel Karadeniz ve başkan yardımcıları başta olmak üzere birim müdürleri ve belediye personeli katıldı. Yaptığı konuşmada Temel Karadeniz, herkesin Ramazan Bayramı'nı kutlayarak, "İnşallah çoluk çocuğunuzla çok iyi bir bayram geçirirsiniz. 5 günlük tatil sonrasında iyice dinlenmiş olmanızı diliyorum. Bayramdan sonra daha yoğun bir tempoda çalışmalarımıza devam edeceğiz. Bir aile olmanın sorumluluğunda bu bayramı da birlikte kutlayalım istedik. Hayırlı bayramlar diliyorum" dedi.
Karadeniz, çalışanlarla tokalaşarak, bayramlarını tebrik etti. - İSTANBUL
Son Dakika › Yerel › Başkan Karadeniz Personelle Bayramlaştı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.