Bilecik Belediye Başkanı Semih Şahin, basın mensupları ile kahvaltıda buluştu.
Atatürk Parkı Dolmabahçe Restoran'da düzenlenen düzen sabah kahvaltısında basın mensuplarıyla bir araya gelen Başkan Şahin, ülke ve Bilecik gündemine dair değerlendirmelerde bulundu. Aralık ayı 'Yerel Basın Buluşması'nda bir araya geldiklerini anlatan Başkan Şahin, basın mensuplarıyla görüş alışverişinde bulundu.
Kahvaltı, günün anısına toplu fotoğraf çekilmesiyle son buldu. - BİLECİK
Son Dakika › Güncel › Başkan Şahin basın mensuplarıyla buluştu - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.