Malatya Cumhuriyet Başsavcısı Mustafa Alper, Malatya merkez ilçe Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan'ı makamında ziyaret etti.
Ziyarette bir konuşma yapan Başsavcı Alper,"Yeni süreçte Başkan Selahattin Gürkan'a başarı dileklerimi iletmek üzere geldim. Kendisine başarılar diliyorum" dedi.
Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Battalgazi Belediye Başkanı Selahattin Gürkan ise, "Cumhuriyet Başsavcımız Mustafa Alper'in ziyaretinden ötürü teşekkür ediyorum" ifadelerini kullandı. - MALATYA
Son Dakika › Yerel › Başsavcı Mustafa Alper'den, Başkan Selyahattin Gürkan'a Ziyaret - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.