Batmanda "Engelleri Aşarak Hayata Bağlanıyoruz" - Son Dakika
Son Dakika Logo

Batmanda "Engelleri Aşarak Hayata Bağlanıyoruz"

21.04.2016 12:05

Batmanda,SODES kapsamında "Engelleri Aşarak Hayata Bağlanıyoruz" projesi hayata geçirildi.

Engelli öğrenciler proje ile hayata bağlanıyor

Batman İl Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran, SODES kapsamında "Engelleri Aşarak Hayata Bağlanıyoruz" projesinin uygulandığı Özel Eğitim Uygulama Merkezini ziyaret etti.

Ziyarette konuşan Kurtaran, "Projemiz ilimizde özel eğitime ihtiyacı olan öğrencilerimizden, Özel Eğitim Uygulama Merkezi, Özel Eğitim Anaokulu, ilimizdeki özel eğitim sınıflarındaki toplam 251 öğrenciyi kapsamaktadır. Söz konusu özel eğitimle öğrencilerimize psikomotor, sosyal, öz bakım, dilsel, akademik ve sosyal beceri, sanatsal, sportif ve kültürel faaliyetlerin yanı sıra eğitim materyali desteği de sağlanmaktadır. Proje kapsamında halk oyunları, basketbol, masa tenisi, voleybol, ebru sanatları kursları açılmış olup, çalışmalar halen devam etmektedir. Kursiyerlerimizin bir kısmı ulusal ve bölgesel yarışmalara katılıp derece almışlardır. Son olarak geçen hafta yapılan Türkiye finallerinde masa tenisi kursiyerimiz Besna Soysal, Türkiye birincisi olma başarısını göstermiştir. Bu projede görev alan ve özveriyle çalışan tüm arkadaşlara teşekkür ediyorum" dedi.

Kaynak: Temsilci

Son Dakika Yerel Batmanda 'Engelleri Aşarak Hayata Bağlanıyoruz' - Son Dakika


Advertisement