
Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan basın mensuplarının 10 Ocak Çalışan Gazeteciler Gününü kutladı.
Niğde Belediye Başkanı Faruk Akdoğan 10 Ocak Çalışan Gazeteciler günü nedeniyle yazılı bir açıklama yaptı. Basın mensuplarının büyük fedakarlık göstererek çalıştığını hatırlatan Belediye Başkanı Akdoğan açıklamasında; "Yazılı ve görsel basında çalışan gazetecilerin 10 Ocak Çalışan Gazeteciler gününü kutluyorum. Fedakarlık göstererek çalışan basın mensuplarımız, halkın doğru ve zamanında bilgi almasını sağlayarak kamu yararı adına çok önemli bir görevi yerine getirmektedirler. Sosyal, kültürel ve ekonomik gelişmesi ve kalkınmasına önemli katkılarda bulunan televizyon, gazete, radyo, dergi, haber portalları gibi basın organlarında bulunan tüm arkadaşlarımıza, ilkeli ve tarafsız yayıncılık anlayışından taviz vermeksizin yerine getirdikleri başarılı hizmetlerinden dolayı teşekkür eder, 10 Ocak Çalışan Gazeteciler gününü kutlarım" dedi. - NİĞDE
Son Dakika › Yerel › Belediye Başkanı Akdoğan Çalışan Gazeteciler Gününü Kutladı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.