Siirt Belediye Başkanı Selim Sadak, İtalya'da iş makineleri üreten bir firmadan kendilerine 10 adet aracın sembolik bir bedelle verileceğini söyledi.
Sadak, makamında düzenlediği basın toplantısında, bir süre önce İtalya'ya yaptıkları geziyi değerlendirdi. Gezinin kendileri açısından çok yararlı geçtiğini anlatan Sadak, "İtalya'da iş makineleri üreten bir firmanın davetlisi olarak yaptığımız bu gezinin belediyemize kazanımları çok iyi oldu. Bize 10 adet iş makinasını sembolik bir bedelle verecekler. Bunların karşılığında 170 bin avro ödeyeceğiz" dedi.
- SİİRT
Son Dakika › Yerel › Belediye Başkanı Sadak, İtalya Gezisini Değerlendirdi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.