Trabzon Belediyespor yüzme takımı, M.Akif Ersoy Kapalı Yüzme Havuzunda yapılan "Olimpik Kulaçlar 11-12 yaş gurubu seçmelerine" 13 sporcu ile katıldı.
Türkiye genelinde yapılan seçmelerde başarılı olan sporcular, Türkiye Yüzme Federasyonu tarafından oluşturulacak kamplarda, gerekli test ve eğitimlerden geçirilerek takibe alınacaklarını söyleyen,Trabzon Belediyespor Başkanı Nihat Demir,
"Bir tarafta lisanslı sporcularımızla çalışmalarımızı sürdürürken, diğer taraftan yeni yüzücüler çıkartmak için yüzlerce çocuğa yüzme öğretiyoruz. Belediyespor olarak 11-12 yaş grubu olimpik kulaçlar seçmelerine katıldık. Buradan seçilecek sporcular gelecek yıllarda ülkemizi temsil edecekler. Gerek ulusal, gerekse de uluslar arası yarışmalarda başarılı olarak bizleri gururlandıracaklardır. Bu sporcular Trabzon'u ve ülkemizi en iyi şekilde temsil edeceklerine inanıyoruz" dedi. - TRABZON
Son Dakika › Yerel › Belediyespor 'Olimpik Kulaçlar' Seçmelerinde - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.