Beşiktaş Taraftarları İftar Yemeğinde Buluştu - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beşiktaş Taraftarları İftar Yemeğinde Buluştu

Beşiktaş Taraftarları İftar Yemeğinde Buluştu
18.08.2012 11:49

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde Beşiktaş Taraftarlar Derneği tarafından geleneksel iftar yemeği verildi.Kdz.

Zonguldak'ın Ereğli ilçesinde Beşiktaş Taraftarlar Derneği tarafından geleneksel iftar yemeği verildi.

Kdz.

Ereğli Beşiktaş Taraftarları Derneği 3. geleneksel iftar yemeği

gerçekleştirdi.

Dernek başkanı Tarkan Adik, iftar yemeğine katılan üyelere ve misafirlere teşekkür etti.

Ereğli Beşiktaş taraftarları derneği, Perşembe akşamı düzenlediği iftar yemeğinde üyeleri ile bir araya geldi. Düzenlenen iftar yemeğine yaklaşık 130 dernek üyesi katıldı.

Düzenlenen yemeğe eşleri ile birlikte gelen üyelere hitaben bir konuşma yapan Beşiktaş Taraftarları Derneği Başkanı Tarkan Adik "Ramazan ayı dolayısıyla geleneksel olarak düzenlediğimiz iftar yemeğine katılan tüm üyelerimize yönetim kurulu adına teşekkür ediyorum. 11 ayın sultanı Ramazan'ı da geride bırakmak üzereyiz. Bu vesile ile Ramazan Bayramınızı da en içten dileklerime kutluyorum" dedi.

Beşiktaş Taraftarları Derneği Başkanı Tarkan Adik'in yaptığı konuşma sonrasında iftar yemeği sona erdi.

(HH-

18.08.2012 11: 29: 25

TSI

NNNN - ZONGULDAK

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Beşiktaş Taraftarları İftar Yemeğinde Buluştu - Son Dakika


Advertisement