Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi

19.11.2012 12:48

Beyşehir ilçesinde bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.(62), nöbeti devralacak kişi tarafından yatağında baygın olarak bulundu.

Beyşehir ilçesinde bir kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenme şüphesiyle hastaneye kaldırıldı.

İlçeye bağlı Avdancık köyünde bulunan hayvan çiftliğinde kalan Ahmut Urhan

(62), nöbeti devralacak kişi tarafından yatağında baygın olarak bulundu.

Yattığı odadaki sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği şüphesiyle ambulansla Beyşehir Devlet Hastanesi'ne kaldırılan Urhan, buradaki ilk müdahalenin ardından Necmettin Erbakan Üniversitesi Meram Tıp Fakültesi Hastanesi'ne sevk edildi.

Muhabir: Şeref Yaşar

Yayıncı: Murat Aslan - KONYA

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Beyşehir'de Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement