Bilecik ve ilçelerinde yeni yıl öncesi gıda denetimleri yapıldı.
Bilecik Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda kontrol görevlileri tarafından ilçelerde bulunan büfelerde sıkı bir gıda denetimi yapıldı. Halk için güvenilir gıda arzının sağlanmasını hedefleyen gıda kontrol görevlileri denetimlere aralıksız devam ederken tüketici sağlının korunmasının önemine de dikkat çekti. - BİLECİK
Son Dakika › Yerel › Bilecik ve ilçelerinde yeni yıl öncesi gıda denetimleri yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.