Bingöl Belediye Başkanı Yücel Barakazi, peyzaj çalışmaları kapsamında 500 fidan dikildiğini söyledi.
Barakazi, yaptığı açıklamada, Fen İşleri Müdürlüğü ekiplerince, kent merkezi ve çevre yolunda yürütülen peyzaj çalışmasının devam ettiğini bildirdi.
Yeni Mahalle Semt Konağı, Düzağaç Kavşağı ve Bingöl Elazığ karayolu güzergahı ile parklara, kartopu, leylak, ateş dikeni ve gül hatmi fidanı dikildiğini ifade eden Barakazi, "Şehrimizin güzel bir görünüme kavuşması için ağaçlandırma ve çimlendirme çalışmalarımız devam edecektir" dedi
Son Dakika › Yerel › Bingöl Belediyesi'nde Peyzaj Çalışmaları - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.