Diyarbakır Bismil ilçe Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü tarafından renklerinde soluklaşmaların meydana geldiği kavşak ve orta refüj bordür taşlarını boyama çalışmasına başlandı.
Bismil Belediyesi ekipleri, ilçe merkezindeki kavşak ve orta refüj bordür boyama çalışmasına başladı. Yağışların ve güneşin etkisiyle renklerinde soluklaşmaların meydana geldiği kavşak ve orta refüj bordür taşları beyaz ve sarı renklere boyama çalışmasına başladı. Havaların ısınmasıyla birlikte ilçe merkezindeki refüjlerde çimleme ve çiçek ekim çalışmasının ardından refüj ve kavşak bordür taşlarında yapılan boyama çalışmasıyla birlikte ilçeye modern, estetik ve güzelliğini sağlamaya çalışıldığını belirten Bismil Belediyesi Fen İşleri, ilçenin pırıl pırıl modern ve bakımlı bir ilçe görünümü sağlamak için yaptıkları çalışmayı çok önemsedikleri belirtildi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Bismil Belediyesi'nden Kavşak ve Refüj Boyama Çalışması - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.