Bismil'de park halindeki bir otomobil çalındı.
Edinilen bilgiye göre, NATO Caddesi'nde Hakim Aydın'a ait 21 TF 407 plakalı park halindeki otomobil, kimliği henüz belirlenemeyen kişi veya kişilerce çalındı.
Otomobilini çalındığını fark eden Aydın, durumu polise bildirdi.
Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Öte yandan Aydın yaptığı açıklamada, otomobilinin nerede olduğunu veya hırsızların adresini verecek kişiye ödül olarak 2 bin lira vereceğini söyledi. - DİYARBAKIR
Son Dakika › Yerel › Bismil'de Park Halindeki Bir Otomobil Çalındı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.