Bolu'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen çift, hastaneye kaldırıldı.
Kültür Mahallesi Sarıcalar Sokakta oturan Hüseyin (58) ve eşi Huriye Kılıçer
(52) baş dönmesi şikayeti ile 112 Acil Servis ekiplerinden yadım istedi. Olay yerine gelen sağlık ekipleri, gazdan etkilenen çifti Köroğlu Devlet Hastanesi'ne kaldırdı.
Muhabir: Zafer Göder/ Emin Gürbüz
Yayıncı: Kemal Kaymak - BOLU
Son Dakika › Yerel › Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.