Bolu'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 14 kişi, hastaneye kaldırıldı.
Bolu'da dün gece etkili olan lodosun ardından Karacasu beldesine bağlı Kuruçay, Köroğlu ve Çıkınlar mahallelerinde oturan 14 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.
Sağlık ekipleri tarafından Bolu'daki çeşitli hastanelere kaldırılan 14 kişinin, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.
Bolu Köroğlu Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan Feridun Kavas, AA muhabirine yaptığı açıklamada, eşinin sabah saatlerinde çocuğunun üstünü değiştirmek için kapıya yönelirken bayıldığını belirterek, "Onu kaldırmaya çalışırken ben de kendimi kötü hissediyordum. Çocuklarım da kusmaya başlayınca zehirlendiğimizi anladım ve ambulansı aradım" dedi.
Muhabir: Zafer Göder - Emin Gürbüz
Yayıncı: Murat Paksoy - BOLU
Son Dakika › Yerel › Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.