Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika
Son Dakika Logo

Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi

15.03.2013 11:31

Bolu'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 14 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Bolu'da sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 14 kişi, hastaneye kaldırıldı.

Bolu'da dün gece etkili olan lodosun ardından Karacasu beldesine bağlı Kuruçay, Köroğlu ve Çıkınlar mahallelerinde oturan 14 kişi, sobadan sızan karbonmonoksit gazından etkilendi.

Sağlık ekipleri tarafından Bolu'daki çeşitli hastanelere kaldırılan 14 kişinin, sağlık durumlarının iyi olduğu öğrenildi.

Bolu Köroğlu Devlet Hastanesi'nde tedavi altına alınan Feridun Kavas, AA muhabirine yaptığı açıklamada, eşinin sabah saatlerinde çocuğunun üstünü değiştirmek için kapıya yönelirken bayıldığını belirterek, "Onu kaldırmaya çalışırken ben de kendimi kötü hissediyordum. Çocuklarım da kusmaya başlayınca zehirlendiğimizi anladım ve ambulansı aradım" dedi.

Muhabir: Zafer Göder - Emin Gürbüz

Yayıncı: Murat Paksoy - BOLU

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Bolu'da Karbonmonoksit Zehirlenmesi - Son Dakika


Advertisement