Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkanı İbrahim Karaosmanoğlu, 8 senede 10 bin konutu Kocaeli'ye kazandırdıkları için mutlu olduklarını söyledi.
Büyükşehir Belediyesi'nden yapılan açıklamada, Kent Konut tarafından yapılan ve Vadikent Konutları'nda yapılan iftar programında konuşan Karaosmanoğlu
"Büyükşehir Belediyesi olarak vatandaşların refahı için hizmetler üretmeye devam ediyoruz. Bu kapsamda 8 senede, şu anda devam edenlerle beraber 10 bin konutu Kocaeli'ye kazandırdık" dedi.
Muhabir: Metin Girgin
Yayıncı: Murat Paksoy - KOCAELİ
Son Dakika › Yerel › Büyükşehir Belediyesi'nden 10 Bin Konut - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.