Çanakkale'de Tekvando İl Şampiyonası yapıldı.
Tekvando İl Temsilcisi Hasan Altunışık, yaptığı açıklamada, 18 Mart Spor Salonu'nda yapılan turnuvada 85 sporcunun mücadele ettiğini söyledi.
Şampiyonanın 2-4 Eylül'de Karaman'da yapılacak Türkiye Minikler Tekvando Şampiyonası için seçme niteliği taşıdığını belirten Altunışık, "Şampiyona dostluk, kardeşlik ve centilmenlik havasında geçti. Zaten bu tür şampiyonalarda amacımız sporcularımızın kaynaşmasını sağlamak, tanışma fırsatı tanımak ve dostlukların oluşmasına sevile olmaktır" dedi.
Altunışık, turnuvada dereceye giren sporculara çeşitli ödüller verildiğini kaydetti. - Çanakkale
Son Dakika › Yerel › Çanakkale'de Tekvando İl Şampiyonası Yapıldı - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.