Çankırı'da 11 Turist Domuz Avı Yaptı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Çankırı'da 11 Turist Domuz Avı Yaptı

22.02.2012 14:00

Av turizmi kapsamında Çankırı'ya gelen 11 turist, yaban domuzu avı yaptı.

Av turizmi kapsamında Çankırı'ya gelen 11 turist, yaban domuzu avı yaptı.

Av turizmi yapan özel bir şirketle anlaşıp Türkiye'ye gelerek Çankırı merkez ve Kızılırmak ilçesine bağlı bazı köylerde av yapan 6 İtalyan, 3 Avusturyalı, 1 Alman ve 1 İngiliz turist, Çankırı'da bir hafta kaldı.

Domuzların tarım arazilerine zarar vermesi üzerine Orman ve Su işleri Bakanlığı 9. Bölge Müdürlüğü Çankırı Şube Müdürlüğü tarafından organize edilen sürek avına şube müdürlüğünün personeli de katıldı.

Sürek avından elde edilecek gelirin bölge köylerine aktarılacağı bildirildi.

- ÇANKIRI

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Çankırı'da 11 Turist Domuz Avı Yaptı - Son Dakika


Advertisement