Kayseri'nin Melikgazi ilçesinde bulunan çimento fabrikasında çıkan dumandan zehirlenen 5 işçi hastanede tedavi altına alındı.
Edinilen bilgiye göre Kayseri- Bünyan karayolunda bulunan çimento fabrikasında M.D., O.G., Y.E., L.K. ve H.K.'nın çalıştıkları esnada çıkan dumandan zehirlendikleri öğrenildi.
Zehirlenen işçilerin hastanede yapılan tedavilerinin ardından taburcu edildiği bildirildi.
Yetkililer, olayla ilgili olarak soruşturmanın başlatıldığını kaydetti. - KAYSERİ
Son Dakika › Yerel › Çimento Fabrikasında 5 İşçi Çıkan Dumandan Zehirlendi - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.