Diyarbakır'da Okul Sporları - Son Dakika
Son Dakika Logo

Diyarbakır'da Okul Sporları

02.04.2015 16:20

Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.

Diyarbakır'da okullararası puanlı atletizm müsabakaları başladı.

Seyrantepe Spor Tesisleri atletizm pistinde gerçekleşen müsabakalara kızlarda 5, erkeklerde 6 olmak üzere toplam 11 takım yer alıyor.

Diyarbakır Atletizm İl Temsilcisi Azamettin Özaydoğdu, yaptığı açıklamada, puanlı atletizm müsabakalarında dereceye giren takımların Türkiye şampiyonasına katılacağını söyledi.

Özaydoğdu, şunları kaydetti:

"Toplam 110 sporcunun yer aldığı müsabakalar iki gün sürecek. Burada dereceye giren ve başarılı olan sporcular Diyarbakır'ı Türkiye şampiyonasında temsil edecek."

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Diyarbakır'da Okul Sporları - Son Dakika


Advertisement