Düzce Valisi Ali İhsan Su, Oyunu Kullandı - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düzce Valisi Ali İhsan Su, Oyunu Kullandı

Düzce Valisi Ali İhsan Su, Oyunu Kullandı
30.03.2014 14:58  Güncelleme: 15:36

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oyunu Gazi Mustafa Kemal Ortaokulunda kullandı.

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oyunu Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'nda kullandı.

Düzce Valisi Ali İhsan Su, oy kullanmak için eşi Zeliha Su ile birlikte Gazi Mustafa Kemal Ortaokulu'na geldi. 1147 numaralı sandıkta oy kullanan Vali Su, oy kullanma işleminin ardından gazetecilerin sorularını yanıtladı. Vali Su, "Şu ana kadar olumsuz herhangi bir olayımız, tartışmamız yok. Bu anlamda Düzce genelinde güvenlik görevlimiz sandıklarda, sandık çevresinde kentimizin diğer alanlarında güvenlik tedbirlerini aldık. Herhangi bir sıkıntı da beklemiyoruz" dedi. - DÜZCE

Kaynak: İHA

Son Dakika Yerel Düzce Valisi Ali İhsan Su, Oyunu Kullandı - Son Dakika


Advertisement