Düziçi'nde Bireysel Satranç Turnuvası - Son Dakika
Son Dakika Logo

Düziçi'nde Bireysel Satranç Turnuvası

28.11.2012 11:41

Düziçi'nde başlayan Bireysel Satranç Turnuvası sona erdi.

Düziçi'nde başlayan Bireysel Satranç Turnuvası sona erdi.

Satranç Federasyonu Düziçi İlçe Temsilcisi Fatih Öztürk, AA muhabirine yaptığı açıklamada, 24-25 Kasım tarihlerinde gerçekleştirilen turnuvanın tamamlandığını söyledi.

Yaklaşık 100 sporcunun katıldığı turnuvada 10 federasyon hakeminin görev yaptığını anlatan Öztürk, küçükler ve yıldızlar kategorilerinde yapılan turnuvada

dereceye girenlere madalya verildiğini, derece yapan 3 kız öğrenciye mansiyon ödülü verildiğini kaydetti.

Öztürk, santrançın çok önemli bir spor branşı olduğunu belirterek,

"Özellikle çocukların ve gençlerin eğitim ve etkin öğrenimine katkı yapar. Tabana yayılması, toplumla buluşması ve kucaklaşması gerekir. Bu anlamda gerçekleştirilen tüm çalışma ve uygulamalara emek veren bütün arkadaşlarımızı yürekten kutluyorum" dedi.

Muhabir: Mustafa Demirbaş/ Mutlu Bozdağ

Yayıncı: Zuhal Uzundere Kocalar - OSMANİYE

Kaynak: AA

Son Dakika Yerel Düziçi'nde Bireysel Satranç Turnuvası - Son Dakika


Advertisement