Ege Ordusu Komutanlığı Basın ve Halkla İlişkiler Şube Müdürü Albay İsmail Vehbi Şermeti, "Efes 2013 Müşterek Tatbikatı"ndaki çalışmalarından dolayı AA'ya teşekkür etti.
AA İzmir Bölge Müdürlüğünü ziyaret eden Şermeti, Bölge Müdürü Sabri Çelebioğlu'na yeni görevinin hayırlı olması dileğinde bulundu.
AA'nın, "Efes 2013 Müşterek Tatbikatı"ndaki çalışmalarını çok beğendiğini ifade eden Şermeti, "Çok profesyonel çalışan iyi bir ekip. Hem çekimlerde hem de röportajlarda çok profesyonelce çalıştılar. Ben kendilerine teşekkür ediyorum" dedi.
Bölge Müdürü Çelebioğlu da AA'nın çalışmaları hakkında Şermeti'ye bilgi verdi. - İzmir
Son Dakika › Yerel › Ege Ordu Komutanlığı'ndan Aa'ya Teşekkür - Son Dakika
Masaüstü bildirimlerimize izin vererek en son haberleri, analizleri ve derinlemesine içerikleri hemen öğrenin.